2016. május 6., péntek

Szóval Ken

Kicsit más típusú bejegyzés, mint amit a blogra szántam, de valahogy nagyon összejött most minden: a telóm még mindig rossz (valószínűleg beázott), szóval csak egy régebbi típusú fényképezőgéppel tudok fotózni, ráadásul belefutottunk a héten egy meszelős-új szekrénysoros-lakásátrendezős kombinációba, így a legtöbb holmim szanaszét van egyelőre.

Mint a köszöntőben is írtam, az első EAH babák megjelenésével egy időben kaptam kedvet újra a babázáshoz, és csak segített a dolgon, hogy a nagyobbik lányom szájából akkoriban hangzott el a születése óta várt mondat: - Anya, veszel nekem egy Barbie-t?
Vettem. :) Meg kapott hozzá a kisasszony egy hatalmas Barbie kastélyt is, A hercegnő és a koldus meséből. Viszont a gyerek nem hülye, ha van kastély és hercegnő, akkor kell herceg is. Szóval lett hercegünk is, neki 4, nekem pedig a mai napig 27. (A 28. érkezőben van.)
Tudniillik, be kell vallanom, hogy sosem tartottam magam Barbie gyűjtőnek, összesen 9 darab árválkodik belőlük a polcomon, plusz két Disney hercegnő.
Ellenben Ken... háát, beleszerettem ebbe a fickóba, plusz nagyon tisztelem is, elvégre néha hajlamos a barátnője kedvéért csillámos/csillogós/flitteres ruhákba bújni, ami nagy bátorságra vall. (Azért ezt igen kevés férfi tenné meg, nemhogy még mosolyogjon is hozzá.)
Szóval én egy Ken gyűjtő vagyok. Azon belül is a valódi hajas (műanyag frizurák kíméljenek) babákat részesítem előnyben, ha pedig sikerül kifognom egy fashionistát (a lányom csak mozgathatósnak hívja), attól képes vagyok szívrohamot kapni.
Most bemutatnám nektek a négy nagy kedvencem, akik valamilyen oknál fogva a szívemhez nőttek. (Egyelőre azért csak ennyit, mert a többiek még valahol a dobozrengetegben árválkodnak.)



Ők itt balról haladva: Beszélő Ken, Siegfried (Rózsaszín balettcipő), Nicholas herceg (Hercegnőképző), Fashionista Ken.



Mindegyiküket használtan szereztem be, Beszélő Kent például a piacon, egy nagy zsák Lego Friends kíséretében. A nagylányomnak is megvan ez a típus, csak az övé új volt, és még mindig működik, bár manapság már a kishúga szórakozik vele. (Volt, hogy napokig azt hallgattuk, hogy: Hellóóóóóó! Mi ez a kuplerááááj?! Aztán elváltoztatott géphangon: Hellóóóó! Mi ez a kuplerááááj?! Gyanús, hogy Ken engem testesített meg a játékban...)



Siegfried az eredeti ruháját viseli, és imádom, mert szerintem nagyon helyes és kifejező arca van, az egyetlen problémám vele, hogy nem visel se nadrágot, se harisnyát (gondolom, a Mattel-gyár munkásai fellázadtak, mikor Kenre kellett volna harisnyát varrniuk), így csak simán szürkék a lábai. Ami kiábrándító, de hát ez van, elvégre balettozik a szentem.



Nicholas herceg is roppant jóképű. A haja tragikusan állt a szélrózsa minden irányába, amikor megvettem, de egy kis waxolás szerencsére sokat segített a dolgon. Ezzel a ruhával együtt érkezett, és bár tervbe van véve, hogy megvarrom az eredeti öltönyét, de ez olyasmi, amibe egyelőre még jó ideig nem vágok bele. (Nekem nagyon megfelel, ha póló/ing+nadrág kombóban vannak itthon.)



Az utolsó versenyző a leghelyesebb Ken címért egy mozgathatós Ken, aki nálam nagyon durva légzésleállást okozott, amikor megláttam egy piaci stand alatti dobozban, egy rakás lego duplo, meg kinder figura között. Szemérmetlenül olcsón jött velem haza, annyira olcsón, hogy  amikor meghallotta a férjem, hogy "csak 300 forint volt", ő is beleszeretett. (Valójában 500 volt, de a férjemnek van egy ilyen babaérték-mérője, ami egyenes arányban áll azzal, hogy mennyire békél meg velük).

Szóval, ők itt az én kedvenc Ken babáim. Pedig nem ők a legkülönlegesebbek, vagy legértékesebbek, de mégis ők négyen azok, akik a leginkább a szívemhez nőttek.



És egy kis büszkélkedés így a végére: képzeljétek, minden srácomnak van cipője! Valami úton módon mindig úgy alakult, hogy cipőstől jöttek haza, kivéve Mozgathatós Kent, de ő meg megkapta egy másik fiú pót-lábbelijét. :)

9 megjegyzés:

  1. Csodás csávó gyűjteményed van. Gratulálok a fiúkhoz!! :)
    Nekem a beszélő Ken jött be a legjobban :)
    Bár közülük egyik sincs meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm. :) Remélem, idővel még és még többen lesznek, mert tényleg nagyon szeretem őket.
      Köszi!

      Törlés
    2. Így legyen, drukkolok :)
      Hátha valami újféle dögös fickót is kiadnak :)
      Nekem Kenből van szőke és barna, van egy Ryan babám, az új kiadású kreol fiúm, egy egy 30 éves szőke golfos pasim. :)

      Még sosem állítottam így egymás mellé őket, de lehet h egyszer megteszem egy fotó erejéig. :)

      Törlés
  2. Én is szorgalmasan gyűjtögetem a fiú babákat, nemcsak Kent, de szinte bármilyet, ami megtetszik - szőkét, barnát, feketét stb. :)
    Sajnos egyelőre még így is jóval kevesebben vannak, mint a lányok, de igyekszem javítani a nemek arányán. Ez kicsit nehéz feladat azért, mert szeretem a változatosságot és ugyanabból a típusból nem szoktam többet venni.
    Várom a képeket a többiekről is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nekem főként az EAH fiú babák, valamint Ken a kedvencem - például a Monster fiúk cseppet sem jönnek be. Kicsit el is szomorít, hogy a Mattel mennyivel kevesebb fiút gyárt le az EAH sorozatból, mint lányt, pedig a lehetőségek és a szereplők adottak, és az eddig kiadott srácok egyszerűen fantasztikusak. (Szerintem.)
      Nálam annyira nem szempont, hogy különbözőek legyenek, Kenből bármennyi jöhet, bár azt be kell vallanom, hogy akad egy-két fiú, akiknek annyira nem jön be az arca, Kenségük ellenére is annyira mások és különbözőek. :)
      Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  3. Szia!

    DE jó hallani végre valakiről, aki a fiú babákat szereti jobban. Üdítő változatosság!
    Kíváncsian várom a képeket a többiről.

    Jó gyűjtögetést és blogolást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen! :D Ez egyszerre áldás és átok is: sajnos a fiúkból jóval kevesebb begyűjthető egyén akad. Azért persze nem panaszkodom, mostanában a gyűjtői babák felé kacsintgatok egyre jobban, de egyelőre még nem vásároltam egyet sem.
      Köszönöm szépen, és Neked további sok-sok szép babát kívánok! :)

      Törlés
  4. Soha nem felejtem el, mikor meglett a beszélős Kenünk, és a lányom rávette a keresztlányom férjét, hogy monjds fel: Zombi vagyok, megeszem az agyadat! Szétröhögtük magunkat, komolyan! :D Nálunk is fontos a pasik különbőzősége, de a mattel nem kényeztet minket sajna :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tudtam volna, hogy ilyen menő - és szűnni nem akaró - móka lesz a saját hangjukat visszahallgatni, már idejekorán vettem volna egy diktafont. :D (Mondjuk előfordult, hogy addig szórakozott a "most megyek kakilni - neeem, én megyek kakilni - neeem, én megyek kakilni" ismételgetésével és visszahallgatásával, hogy elfelejtett kimenni a WC-re...)
      Igen, sajnos nagyon "hasonlóak", bár őszintén szólva minden fiú babámban van némi egyediség is, de az általánosabb dolgokban mégis egyformák, ami sokszor zavaró. Többféle szemszín, hajszín, esetleg bőrszín sokkal érdekesebbé tehetné a dolgokat.
      Bár talán - talán - most, hogy már kissé ducibb Barbie is van, pár évtized múlva talán már a barna vagy vörös hajú Ken babáig is eljutunk... :)

      Törlés

 

Van egy babám... Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template