2016. május 11., szerda

Ismeritek a PukiFee babákat?

(Ez csak egy rövidke poszt, mert éjszaka ezekkel a babákkal álmodtam...)
Nem vagyok egy nagy BJD rajongó, de azt hiszem, a képek magukért beszélnek arról, hogy miért zúgtam bele hónapokkal ezelőtt ezekbe a kis csöppségekbe.
Ezek a 16 centis kis gyönyörűségek egyszerűen meghódítottak. Egy jó fokkal még a Blythe babák iránti mérhetetlen rajongásomat is túlszárnyalták, pedig ez nem lehetett egyszerű.
Minden egyes ízületük mozog - elvégre BJD babákról beszélünk, tehát nem akárhogyan pózolhatók.
Első helyen szerepelnek a kívánságlistámon, és valószínűleg még hosszú ideig ott is maradnak, mert átlagosan egy fél havi fizetésbe fájnak az olcsóbb darabok is. Maximum akkor költözik majd be hamarosan hozzám egy ilyen baba, ha hirtelen ötlettől vezérelve megnégyszerezik a fizum... de erre igen kevés reális esély van. :)

Szóval egyelőre rá gyűjtögetek, mert van ebben a kicsikében valami határtalan ártatlanság és cukiság, ami iszonyúan szerethetővé teszi. Beszéljenek helyettem a képek.



10 megjegyzés:

  1. Hát ha valaki egy ilyen babát vágna hozzám, nem dobnám vissza :)))
    Én egyelőre csak távoli csodálója vagyok a BJD-knek. A legszebbeket szerintem az Iple house gyártja. Milyen jó lenne, ha azok csak a fél havi fizetésembe kerülnének, mert az azt jelentené, hogy igencsak jól keresek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Igen, néhány (sok) baba elképesztően realisztikus, és az áruk is abban a kategóriában mozog. Már leszoktam arról, hogy a képekben gyönyörködjek, mert csak a saját szívemet fájdítom vele. Egy Dániában élő ismerősömnek volt oltári mázlija: elment egy nagyobb kirakodóvásárra, és talált egy komplett BJD babát, nem volt haja és szeme, plusz a bal csuklója törött volt... Ezeket persze könnyen pótolhatta/cserélhette. :) Mondjuk ő amúgy is mázlis az ilyenekben, évente egyszer jön haza, de mindig talál valami tuti dolgot. Tavaly egy Pullip babát vitt haza abból a játékturiból, ahová én hetente bejárok. :D

      Törlés
    2. Úristen, hát ez nem semmi! Hol van ez a jó turi?

      Törlés
    3. Debrecenben, a Fórumtól nem messze. :)

      Törlés
  2. Tündéri, csodálatos cukiságok!!! Nem csoda, hogy beléjük szerettél. :-) Azt hiszem, az ára miatt örülök, hogy csak távolról csodálhatom őket.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cukik valóban :)
    Én se dobnám ki őket, ha valaki hozzám vágná őket.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, bizony én sem... de sajnos elég kevés olyan ember létezhet a Földön, aki ilyenekkel dobálózik... :(

      Törlés
  4. Ó, igen... A gyűjtögetés nálam most a dobozos Olsen lányokra van, utánuk idén még egy Tonner lányt akarok hazahozatni, és utána egy ilyen cukiság is jöhet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh, Tonner babáról még csak álmodni sem merek. Most az Ella babámhoz keresek "párt", de éppen tegnap vertem el az erre a célra félretett összeg egy részét egy Princess & Me Aranyhaj babára (jófogáson találtam, régóta szerettem volna egyet). Szóval valószínűleg jövő hónapra marad a projekt, bár még nem született döntés, mert mindenképpen gyűjtői fiút akarok. Egyelőre a Hunger Games, a Divergent, a Twilight és a Texas University van versenyben - és még ez is több, mint amennyit alapesetben babára költenék, de mivel Kenről van szó... :)

      Törlés

 

Van egy babám... Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template