2016. május 13., péntek

Almácska

A napokban elég sok dolgot kezdtem el alkotni, de a legtöbbnek még száradnia kell, hogy tovább dolgozhassak velük, úgyhogy ma, mivel azokkal nem tudtam haladni, elkészítettem ezt a kis ládát és néhány belevaló almát. :)



A láda vékony "jégkrémes pálcikából" (na jó, bevallom: durván lenyúltam őket a McDonalds kávé-keverős repertoárjából, marokra) készült, némi gyufa segítségével. (És a képek ellenére nem féloldalas dőlésű, csak elég idétlenül fotóztam...)
Az almák süthető gyurmából, akrilfestékkel festve készültek, és mivel nem volt itthon fedőlakkom, erős hajlakkal fújtam be őket, majd hagytam száradni. A száruk pedig az orgonabokrunk alsó ágaiból készült, amit sütés után pluszban még pillanatragasztóval is megtámogattam, nehogy kiessenek. :)
Apple rögtön pózolt is:


Ui.: Mű fű készítésére házilag van valami jó ötletetek? Ami konkrétan fűszerűnek néz ki, nem por.

6 megjegyzés:

  1. Cukik lettek az almák és a láda is nagyon klassz lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) A ládával nem vagyok túl elégedett, kisebb réseket akartam, de ragasztás közben megrázott az áram, szóval kicsit elment a kedvem tőle. :D

      Törlés
  2. Műfűre ötlet faforgács,amit te készítesz el, magas szemcseszámú csiszolópapírral megcsiszolod azt a fát, amiből a fű lesz. Egy Falapot jó vastagon bekensz csónaklakkal és beleöntöd a faforgácsot, elrendezed, ha megszáradt leszeded a felesleget, aztán be tudod festeni zöldre, utána le kell lakkozni. Milyen méretarányhoz szeretnéd?

    De lehet készen is venni ilyeneket:
    http://www.silverland.hu/termekek/1399/25/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, köszi! A linket megnéztem, de rendelni nem igazán szeretnék, mert látnom kell a valós színét, és érezni a tapintását. :S
      1:12-es méretarányhoz kellene, régebben Flock anyagot használtam, de nem volt az igazi, az inkább kisebb makettekhez jó. Néztem makett-fűszőnyeget is, de az baromi drága, egy 18x28-as 3000 forint...
      A faforgács nem hajlik be nagyon? Nem lesz túl vastag?

      Törlés
    2. No nem faforgács, hanem fapor, amit a csiszolás által kapsz.

      Igen, nagyon drágák. Én is néztem a szőnyeget, a Galaxyban közel 3000 HUF volt. :S

      Törlés
    3. Megpróbálom amit írtál, köszönöm szépen! :) Az 1:6 méretarányhoz már meg sem próbáltam boltban keresni, iszonyatos árak vannak. :(

      Törlés

 

Van egy babám... Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template