2016. május 25., szerda

Princess & Me Rapunzel

Ma megérkezett a Princess & Me Aranyhaj babám, és hát nagy csalódás. Sajnos az eladó elfelejtette megemlíteni, hogy a baba haja, szeme, szemhéja, szája és teste tele van csillámos körömlakk foltokkal, plusz az orrlyukait és a száját tollal is kiigazították. (Ráadásul pont olyan helyeken, ahol lemoshatatlan anélkül, hogy a gyári smink ne sérülne.)
Pedig amúgy gyönyörű, és régóta szerettem volna egy ilyen babát, annak ellenére, hogy inkább a barbie méretet részesítem előnyben - sajnos még fennáll, hogy visszaküldöm és visszakérem a pénzemet. :(


4 megjegyzés:

  1. Ne már, ezt a kicseszést!!! Pedig szólnia kellett volna, gondolom nem kis összeget hagytál érte ott! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vicc az az egészben, hogy amikor jeleztem, hogy a baba ruháját is kérném, amit másik hirdetésbe tett fel, kb. a babával megegyező áron sózta rám...
      Sajnos még mindig eléggé csalódott vagyok, pedig ma nekiálltam letakarítani a babát. A dörzsizéstől ugyan eléggé bemattult a szeme, de ezt némi hintőporos kezelés, és végül egy átlátszó körömlakkos kezelés megoldotta, úgy csillog-villog mint újkorában. De a csillámból még mindig van dögivel...
      Remélem, a holnapi új lakómmal szerencsésebb leszek.

      Törlés
    2. Jézusom, ez de durva! Egyszer egy Peterkin babát adtam el, licitáltak rá, és a hölgy kérdezte, hogy kaphat hozzá ruhát? Varrtam neki 3 szettet, de nem kértem érte pénzt, mert így is nagyon jól jártam, én 700 ft-ért vettem, ötezerért kelt el. Nem volt szívbajos az eladó, az tuti :(

      Törlés
  2. :( szép, azt valahogy mindig "elfelejtik" közölni. Az egyik MySize lányom érkezett így.. az arcára egy pillangó lett filctollal rajzolva, nem jött le :(

    VálaszTörlés

 

Van egy babám... Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template