2016. május 20., péntek

Csiribí-csiribá-bó!

"Abrakadabra, 
Ügyelj szavamra,
Csiribí-csiribá-bó!"

Újabb lánnyal bővült a csapatom, ezúttal egy igen különleges Barbie érkezett: a 2015-ös Hamupipőke élőszereplős Disney film megmintázott főszereplője, Cinderella Royal Ball doll.

A film kapcsán több babát is kiadtak, valóban gyönyörű kollekció lehetne belőlük, de azért nem hiszem, hogy valaha is akkora szerencsém lesz, hogy mindet összegyűjthessem. :) Már ennek az egy babának is igazán, szívből örülök.

Az én babám a Mattel gyűjtői kollekciójából került ki, ezen kívül a Disney Store is kiadott egy 6 darabos csapatot. (Kattints a képekre a nagyításért)
Disney Store
Mattel


A Store kollekció egyetlen igazán nagy előnye, hogy a babák keze ízületes - valamint, hogy a Tündérkeresztanya egyszerűen gyönyörű, ő nagyon nagy vágyam, mióta először láttam. Sokkal jobban eltalálták, mint a Mattelnél (pedig általában fordítva szokott lenni). Úgy fest, Helena Bonham-Carter színésznő a hatalmas szemeivel, és a különleges arcszerkezetével sokkal inkább beleillik egy igazi Disney mesébe. :D
Mint írtam, az én babám a Mattel kollekcióból való, ennek megfelelően kidolgozott, részletes és gyönyörű.

Ella hajában csillámos szálak is vannak, az ujjtartása valami egészen különleges, ami pedig a ruháját illeti, a szoknyája olyan széles, hogy a baba mindenféle támasztás nélkül is megáll, csak maga a szoknya is képes megtartani. :) 

Az "üvegcipellőjét" nem vettem ki, a dobozban marad - amin mellesleg gyönyörű, a mesével kapcsolatos minták, és (akárcsak a baba ruháján) kihajtható pillangók vannak.

Igazán elégedett és boldog vagyok. A Jófogáson szúrtam ki ezt a gyönyörű babát, 3300 forintért. Amikor az eladó megírta, hogy még megvan, el sem akartam hinni. :) És bár a vásárlás a bankom miatt ütközött némi nehézségekbe, végül azért csak sikerült összehozni. Nagyon vártam, hogy végre megérkezzen, és egyértelműen szerény kis gyűjteményem kincsét tisztelhetem benne. Most viszont elgondolkoztam rajta, hogy esetleg érdemes lenne a gyűjtői kollekciók közül beszerezni számára egy férfiembert is, mert milyen hercegnő az, akinek nincs hercege... Van tippetek, hogy ki volna megfelelő neki? 
A készülgető dobozház ablakában
És csak úgy grátisz, a filmben a herceget játszó színész az én gyönyörű babám ikertesójával:

12 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a baba, hát még aherceg élőben. Ő játssza a Trónok harcában Jon Snowt:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Hát, ha valaki becsomagolná a herceget (élőben), és feladná nekem postán, szerintem én sem a polcomra ültetném... ;) Nagyon jóképű fickó. Most, hogy így írtad, eszembe jutott, hogy jéé, tényleg, a Trónok harcából volt nekem olyan ismerős - sajnos csak elkezdtem a sorozatot, de rajtam kívülálló okok miatt megakadtam vele.

      Törlés
    2. A felismerés, hogy honnan ismerős a pasi... :D A store babákat én is jobban kedvelem, habár eddig csak Aranyhajat tudtam tőlük beszerezni :) Egyszer bővítem majd a meseszereplőkkel a gyűjteményemet :) Gratulálok Ellához!

      Törlés
    3. :D Most én is elkezdtem megint vágyakozni egy nagyobb disney kollekció után, jó lenne az összes hercegnőt összegyűjteni. Persze tudom, hogy ez nálam egy évekre elnyúló projekt, mert ismerem magam annyira, hogy mindig más felé kezdek kacsintgatni, és csak akkor veszek meg egy ilyen babát, ha visszautasíthatatlan ajánlat sodorja az utamba. :)
      Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  2. Én is szemeztem már ezzel a babával, szerintem is nagyon szép, de egyelőre legolcsóbban is 7000 körül láttam. :( Szerencséd van, hogy ilyen jó áron kifogtad.
    A herceget persze én is bevállalnám, ki nem? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon megörültem, hogy ilyen jó áron sikerült hozzájutnom, és élőben még sokkal szebb, mint a képeken. Akkurátusan vissza is csomagoltam a dobozába, annyira féltem még a szellőcskétől is egyelőre. :) (Bár valószínűleg mindjárt kikerül belőle kis időre, míg együtt megnézzük újra a filmet.)
      A herceg pedig... hát, nincs mit mondanom. :D

      Törlés
  3. Nagyon hasonlítanak , de a Havas J.: Kit Harington . a herceg : Richard Madden...
    Nekem is van egy ilyen Barbie fejem az Aliexpressről , azért tetszett meg , mert annyira más , mint a többi , és nincs túlsminkelve ...de tényleg Helena arca sikerült a leginkább , én is szeretnék. A mostoha sem rossz , csak mintha túl nagy lenne a feje . Láttam viszont élethűbbre festve , és Fashion Royalty testtel , nagyon klassz, teljesen egy "Cate Blanchet bonsai" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most jól utánanéztem, és bár tényleg a Trónok harcából volt ismerős a herceg, csak nem Jon Snowt, hanem Robb Starkot játssza. :)
      Nekem egyik pillanatról a másikra nagy kedvencem lett ez a baba, pontosan azért, mert nem az a tipikus "műmosolyú barbie". Helena nekem is nagyon tetszik, még mindig reménykedem, hogy jövő hónapban esetleg sikerül hazahozatnom. A mostoha sem sikerült rosszul, tetszik, tetszik, de mivel mostanában jöttek ki az Alice Tükörországban szereplői is, így kicsit jobban húz a szívem Alice és Mad Hatter felé. (Mondjuk, ha választanom kellene a két kiadott Helena baba közül, egyértelműen inkább a Tündérkeresztanya, semmint a Vörös Királynő. :D )

      Törlés
  4. Tényleg , már olyan régen meghalt Robb Stark , hogy az ő arca teljesen kiment a fejemből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szimplán csak ismerős volt - ha Bambuc nem írja, hogy a Trónok harcából, soha eszembe nem jutott volna. :)

      Törlés
  5. Én a filmet nem láttam, de a babával már találkoztam pár boltban igen borsos áron. :S A disney babákért nem vagyok oda, nem annyira tetszik, ahogyan a szemeik festve vannak. Viszont ez a lány tényleg gyönyörű, szívesen elfogadnám. :) Persze a Herceget is... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Disney babákkal nekem is az a bajom, hogy olyan furcsa az arcuk... valahogy nem az igazi. Persze nyilván nem dobnám ki egyiket sem, ha hazakerülne, de direkt nem keresném őket (csak Helenát).
      :)

      Törlés

 

Van egy babám... Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template