2016. június 10., péntek

Varrogatós

Kicsit el vagyok havazva mostanság, de azért igyekszem alkotni a babáimnak - készül egy szoba, varrtam, bútorokat gyártottam... de még szinte minden félkész állapotban van.


A múlt héten készültek ezek a félhosszú ujjú ingek a fiúknak. Kifogytam itthon a tépőzárból és a patentból, ezért egyelőre haskidobósan kénytelenek viselni (úgyis meleg van), amíg be nem jutok a méteráruba.
Zsugorkából szerettem volna elkészíteni a gombokat, de négy próbálkozás után sem sikerült eltalálnom a méretet, így valószínűleg cold porcelain gyurmából fogom őket megcsinálni, amint tudok venni kukoricakeményítőt. (Nálunk sajnos csak a bioboltban lehet kapni, ami a város másik végén van.)
Aztán találtam itthon egy príma kis anyagot, amit még tavaly vettem direkt babaruhákhoz, és elfelejtkeztem róla. Gyorsan összedobtam belőle ezt a tunikát/ruhát:


5 megjegyzés:

  1. Mindegyik nagyon klassz, szépen tudsz varrni!! :-)

    VálaszTörlés
  2. A nyári havazás itt is megvan... Egy hete itt vannak az új babáim, és még nem jutottam el, hogy lefotózzam őket. Csinkik a ruhák! Az anyag már itt is megvan a varráshoz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az új babákra kíváncsi vagyok. :) Sajnos nálunk dúl a havazós pokol a munkahelyen (felsővezető-váltás). Én fából csináltam házat, de egyszerűen nem tudok időt szánni a belső térre és a bútorokra. :(

      Törlés
  3. Nagyon klasszak lettek az ingek! Posztolsz majd egyet arról, hogyan készíted a gombokat?

    VálaszTörlés

 

Van egy babám... Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template